Liity LUT Senioriklubin jäseneksi

Liity Lappeenrannan teknillisen yliopiston Alumni ry:n jäseneksi täyttämällä yhteystietosi oheiseen lomakkeeseen.

Miksi jäseneksi?

Yhdistyksen jäsenille järjestetään vuosittain tapaamisia, joista perinteisimmät ovat Helsingin kirjamessut lokakuussa ja pikkujoulut ajankohtaisine puhujavieraineen marraskuun lopussa. Tapaamiset mahdollistavat Lappeenrannan teknillisen yliopiston opiskelijasukupolvien väliset kohtaamiset, ja mitä rikkautta se onkaan, kun eri vuosikymmeninä opiskelleet jakavat muistoja ja kokemuksia omilta opiskeluajoiltaan. Jäsenmaksulla katetaan myös vuosittainen Pro Alumni -palkinto Lappeenrannan teknillisen yliopiston nykyiselle opiskelijalle.

Keväällä järjestettävässä vuosikokouksessa pääset vaikuttamaan yhdistyksen tulevaisuuteen ja hallituspaikoille halukkaat pääsevät varmasti mukaan.

Älä anna LUT Senioriklubin nimen hämätä, vaan tule mukaan! Jäsenyyden hinta ei päätä huimaa: vuosittainen jäsenmaksu on 25 euroa tai ainaisjäsenyys 200 euroa.